Μια παραγωγή εταιρικού βίντεο μπορεί να κοστίσει τόσο πολύ ή τόσο λίγο, ανάλογα το κόστος που επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας.

Μπορείτε να δανειστείτε μια απλή φωτογραφική μηχανή, και να γυρίσετε κάποια βίντεο που θα ανεβάσετε στο YouTube - που φυσικά είναι όλα δωρεάν. Εναλλακτικά, μπορείτε να μισθώσετε κάποιον από τους καλύτερους σκηνοθέτες/σεναριογράφους για να γράψει, να παράγει και να κατευθύνει το βίντεο σας, όπου εκεί σίγουρα θα θέλετε αρκετά χιλιάδες ευρώ. Και οι δύο επιλογές σίγουρα θα οδηγήσουν σε ένα τελικό προϊόν, αλλά σίγουρα το αποτέλεσμα στις δύο περιπτώσεις δεν θα είναι το ίδιο. Υπάρχει βέβαια και η εναλλακτική.

Να προσλάβετε εμάς όπου θα καλύψουμε όλο το φάσμα του προϊόντος που επιθυμείται και σε μια αρκετά συμφέρουσα και λογική τιμή, χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα του τελικού αποτελέσματος.

Το πρώτο ερώτημα που ακούμε συνέχεια από πελάτες μας και πρέπει να απαντηθεί είναι "πόσο κοστίζει ένα βίντεο ; " Δυστυχώς Δεν υπάρχει απλή και εύκολη απάντηση στο ερώτημα αυτό, μια και οι παράγοντες που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση της τελικής τιμής είναι πολλοί και ποικίλοι. Συνοπτικά θα προσπαθήσουμε να σας δώσουμε μια κατεύθυνση όσο αφορά τον σωστό τρόπο παραγωγής ενός εταιρικού βίντεο.

Εξειδίκευση Παραγωγής Εταιρικού Video:

Όσο πιο εξειδικευμένος είναι αυτός που αναλαμβάνει να φέρει εξ'ολοκλήρου σε πέρας την παραγωγής σας, τόσο πιο εύκολα και οικονομικά θα είναι τα πράγματα για εσάς. Η ivision εξειδικεύεται στην παραγωγή εταιρικών βίντεο με μακρόχρονη εμπειρία και γνώση του αντικειμένου.

Ιδέα / Σενάριο / Storyboard:

Ίσως το πιο σημαντικό βήμα πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα. Χωρίς αυτά τα τρία βασικά στοιχεία σίγουρα το τελικό αποτέλεσμα να μην είναι αυτό που προσδοκείτε. Κάνοντας απλά ένα βίντεο για χάρη του "βίντεο" είναι μια σπατάλη χρόνου, χρημάτων, και πολλές φορές πελατών. Πρέπει να σκεφτείτε ποιός είναι ο επιχειρηματικός στόχος που προσπαθείτε να επιτύχετε με την παραγωγή ενός σωστού βίντεο; Πώς μπορεί αυτό το βίντεο να συνεισφέρει για την επίτευξη αυτού του στόχου; Εμπιστεύεστε την εταιρία ή το άτομο που θα αναλάβει αυτή την παραγωγή ότι θα σας επιφέρει τα αποτελέσματα και τους στόχους που επιθυμείται ; Έχουν την κατάλληλη εμπειρία να σας καθοδηγήσουν για να "στηθεί" μια παραγωγή με τα μέτρα και σταθμά των δικών σας στόχων, και όχι απλά αντιγραφή από κάποιο άλλο project; Δώστε μεγαλύτερη έμφαση σε ανθρώπους και ιδέες. Πολλές φορές θα συναντήσετε παραγωγές εκ. ευρώ απλά να υποκύπτουν σε μικρές παραγωγές εκατοντάδων ευρώ μόνο από τον παράγοντα σενάριο και ιδέα. Ένα πολύ απλό παράδειγμα από την εμπειρία μας είναι ότι εταιρίες έχουν ξοδέψει χιλιάδες ευρώ για τον σχεδιασμό ενός site το οποίο σχεδιαστικά είναι κορυφαίο, αλλά... χωρίς περιεχόμενο. Ναι σωστά διαβάζετε. Δεν υπάρχει και δεν ανανεώνεται ποτέ το υλικό του site. Είναι σαν να έχουμε ένα μαγαζί στο Κολωνάκι, με φώτα, ταμπέλες, κλπ, αλλά η βιτρίνα του είναι ίδια.

Επεξεργασία / Γραφικά:

Η διαδικασία του μοντάζ είναι πολύ λεπτή. Μοντάζ είναι αυτό όπου δημιουργεί το στυλ και την ουσία του βίντεο - και περνά βασικά μηνύματα με ένα σαφή και ελκυστικό τρόπο-. Στο μοντάζ μπορούμε να συμπεριλάβουμε τα λογότυπα, συνεντεύξεις, διαφημίσεις, animation και 3D animation, και γενικότερα όλο το υλικό που θα δέσει σωστά το βίντεο χωρίς όμως να υπερβάλουμε. Δημιουργούμε οποιοδήποτε λογότυπο, trailer, intro, outro, επιθυμείται, μέσα από την ολοκληρωμένη πλατφόρμα της Adobe ( premiere, after effects, photoshop, illustrator, indesign,lightroom ).

Ηθοποιοί / παρουσιαστές:

Μοιραία δεν "γράφουν" όλοι καλά στην κάμερα. Έτσι ενώ το σενάριο και η σκηνοθεσία είναι τέλεια, ή επιλογή λάθους παρουσιαστή μπορεί να καταστρέψει όλο το τελικό προϊόν. Εμείς ανάλογα με το project που έχουμε στα χέρια μας, επιλέγουμε με casting τον σωστό/ή επαγγελματία ή ερασιτέχνη, που θα μας δώσει αυτό που ζητάμε.

Κάμερα:

Οι κάμερες που χρησιμοποιούμαι είναι όλες Full HD των εταιριών ( Canon, Sony, Nikon,).

Εξοπλισμός:

Περιλαμβάνει όλο το πακέτο που χρειάζεται για να διεκπεραιωθεί μια παραγωγή. Τρίποδα, γερανοί, steady cam, φωτισμός, Drones, ήχος κλπ, είναι απαραίτητα για την σωστή ροή των γυρισμάτων με γνώμονα το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα.

Πλήρωμα:

Συνήθως ένα συνεργείο 2 ατόμων μπορεί να καλύψει αρκετές από τις ανάγκες των γυρισμάτων. Φυσικά ανάλογα με την παραγωγή μπορεί να χρησιμοποιηθούν πολλά περισσότερα.

B-Roll / Cut-away σουτ:

Ένα από τα βασικά εργαλεία των επιτυχημένων εταιρικών βίντεο. Με αυτό τον τρόπο ο θεατής παρακολουθεί το θέμα ( π.χ αγορά νέου μηχανήματος ) την στιγμή που αναλύει ο παρουσιαστής - συνεντευξιαζόμενος. Είναι πολύ καλύτερο για τον θεατή να βλέπει το προϊόν και να ακούει τις επεξηγήσεις, από το να ακούει και να βλέπει ταυτόχρονα τον παρουσιαστή χωρίς να έχει εικόνα του θέματος. Η ivisionχρησιμοποιεί αυτό το "εργαλείο" αρκετά στις παραγωγές της.

Τοποθεσίες και χρόνοι παραγωγής:

Πού θα γίνουν τα γυρίσματα; Πόσο καιρό χρειαζόμαστε για κάθε σκηνή / συνέντευξη / λήψη ; Τα γυρίσματα θα γίνουν σε ένα σημείο ή σε περισσότερα; Ποιες είναι οι συγκεκριμένες απαιτήσεις και ποιοί είναι οι περιορισμοί του κάθε τόπου; Είναι εσωτερική ή εξωτερική η λήψη; Οι παράγοντες είναι πάρα πολλοί, για αυτό και χρειάζεται η εμπειρία και η γνώση για το στήσιμο μιας παραγωγής.

Studio γυρίσματα:

Τα γυρίσματα απαιτούν τη χρήση ενός στούντιο; Μήπως χρειαζόμαστε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον για τις λήψεις; Χρειαζόμαστε πράσινη οθόνη όπου με την κατάλληλη επεξεργασία προσθέτουμε το φόντο που μας καλύπτει; Αφήστε εμάς να απαντήσουμε σ' αυτά τα ερωτήματα.

Set, εξοπλισμό, extras:

Εκτός από τον εξοπλισμό που χρειάζεται για την παραγωγή του βίντεο υπάρχουν και άλλα "κομμάτια" του εξοπλισμού που πρέπει να συμπεριληφθούν ως μέρος του κόστους. Π.Χ αεροπλάνο, ελικόπτερο, Drone για εναέρια λήψη, έπιπλα, σκηνικά κλπ, είναι πράγματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη στον προϋπολογισμό του κόστους.

Πλάνα:

Παρέχουμε πλάνα ( stock footage ) που μπορούν να συμπεριληφθούν στην παραγωγή.

Αφήγηση:

Το βίντεο είναι ένα ισχυρό μέσο, αλλά είναι ακόμη πιο ισχυρό αν επωφεληθεί πλήρως από την υποστήριξη ήχου και εκφράζει αυτό που εμφανίζεται στην οθόνη.Η 4media προσφέρει επαγγελματικό voice-over σε όλες τις γλώσσες όπως επίσης και μετάφραση ( θα αναφέρουμε παρακάτω ).

Αρχεία ήχου:

Διαθέτουμε πληθώρα ήχων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο βίντεο. Ειδικοί ήχοι, εφέ κλπ, που θα δώσουν άλλη πνοή στο τελικό προϊόν.

Teleprompter:

Αν και δεν την χρησιμοποιούμαι αρκετά ωστόσο είναι αρκετές φορές που έχει "σώσει" μια παραγωγή, είτε γιατί ο ομιλητής "κομπλάρει" με τα φώτα και την κάμερα, ή ακόμα χειρότερα να ξεχνάει τα λόγια του κειμένου.

Ψηφιοποίηση / Ίντερνετ:

Ένα εταιρικό βίντεο δεν μπορεί να μην υπάρχει σε τοποθεσίες διαδικτύου. Αυτό μπορεί να είναι το εταιρικό site, πλατφόρμες δωρεάν βίντεο όπως vimeo, και youtube, social media, π.χ Facebook, κλπ. Μετατρέπουμε το βίντεο από το αρχικό φορμά, συνήθως σε mp4 στην καλύτερη ανάλυση, με τον λιγότερο όγκο.

Διάρκεια του βίντεο:

Όσο μεγαλύτερη είναι η διάρκεια ενός βίντεο τόσο περισσότερο ανεβαίνει το κόστος. Βίντεο στο διαδίκτυο τείνουν να είναι περίπου δύο με τρία λεπτά, αν και αυτό ποικίλλει σημαντικά ανάλογα με το είδος και τον σκοπό του βίντεο. Φυσικά έχει τύχει πολλές φορές βίντεο των 30 δευτερολέπτων να είναι κλάσης ανώτερα από βίντεο διάρκειας δέκα λεπτών, αλλά όπως είπαμε και πιο πάνω, όλα εξαρτώνται από την φύση και τα μηνύματα που θέλει να περάσει.

Αδειοδότηση:

Χρησιμοποιούμε υλικό (ήχου & εικόνας ) δική μας δημιουργίας. Σε περίπτωση που κάποιο μέρος όπου θα πραγματοποιηθούν γυρίσματα υπόκεινται σε άδειες χρήσης η ivision αναλαμβάνει και το γραφειοκρατικό κομμάτι.

Γλώσσα και μετάφραση:

Μεταφράζουμε σε όσες γλώσσες επιθυμείτε μέρος ή ολόκληρο το κείμενο.

Διάφορα τέλη: Διάφορα έξοδα όπως έξοδα ταξιδιού γεύματα, διανυθέντα χιλιόμετρα, ξενοδοχεία, μεταφορές, κλπ, προϋπολογίζονται στο αρχικό κόστος.

Περούκες / Μακιγιάζ / Ρουχισμός:

Στις χαμηλότερες τιμές προϋπολογίζουμε στην προσφορά ανάλογα με της απαιτήσεις της παραγωγής.


Συμβουλές.

Προϋπολογισμός Συμβουλή # 1: Ένα βίντεο αναφοράς είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε.

Ο καλύτερος τρόπος για να πάρετε μια γρήγορη εκτίμηση είναι να έχουμε ένα βίντεο αναφοράς για να συγκρίνουν να. (Δηλαδή "Θέλω κάτι σαν "αυτό" σε αυτό το "Χ" κόστος.)

Προϋπολογισμός Συμβουλή # 2: Μοιραστείτε τον προϋπολογισμό σας.

Κάθε επιχείρηση διαθέτει έναν προϋπολογισμό και οι περισσότερες επιχειρήσεις είναι απρόθυμες να μοιραστούν τα στοιχεία του προϋπολογισμού τους ελπίζοντας ότι θα πάρουν μια καταπληκτική συμφωνία, εάν δεν αποκαλύπτουν τίποτα. Είναι μεγάλο λάθος για πολλούς και διάφορους λόγους. Έχοντας πάει σε αρκετές επιχειρήσεις διαπιστώνουμε ότι είχαν καλύτερα αποτελέσματα όταν είπαν «Εδώ είναι ο προϋπολογισμός μου, εδώ είναι οι στόχοι της επιχείρησής μου, τι μπορείτε να μου προσφέρετε ;".

Αν η επιχείρηση δεν δηλώσει έναν προϋπολογισμό τότε η εταιρεία παραγωγής θα πρέπει να μαντέψει σε έναν προϋπολογισμό που πολλές φορές αυτό έχει επίπτωση στην ποιότητα του τελικού προϊόντος.

Προϋπολογισμός Συμβουλή # 3: Να έχετε ανοιχτό μυαλό. Πολλές επιχειρήσεις αρχίζουν τη διαδικασία ανάπτυξης βίντεο με ερωτηματικά.

1. Ένας συγκεκριμένος τύπος βίντεο που είδα κάπου και πιστεύω ότι θα δουλέψει και σε εμένα;

2. Ένα σενάριο παρασκευασμένο το οποίο είναι πιστή αντιγραφή από κάποιο άλλο project; ΌΧΙ

Εμπιστευτείτε μας για να δημιουργήσουμε μαζί το εταιρικό βίντεο της επιχείρησης σας, καινοτόμο, με φρέσκες ιδέες χωρίς περιορισμούς.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. για να λύσουμε κάθε σας απορία.

Παραγωγή Βίντεο https://www.ivision.gr/images/content/video_production_l.jpg Super User